14 sierpnia 2014

Sukienka

- Ta sukienka? Proszę pani,
ona pani tak pasuje,
i kolorem, i też w talii,
niech się pani zdecyduje
i ją weźmie.  Mówię pani,
lepszej pani już nie znajdzie
bo jak nie, to proszę pani
druga pani nią nie wzgardzi.
Ja tu pani po dobroci
jeszcze mówię, proszę pani
weź ją pani za sto złotych
tu najlepiej i najtaniej!
Proszę pani, ja nie proszę
ja ostrzegam teraz panią
pani albo się wynosi
albo decyduje na nią!
Proszę! Teraz zmiana planów,
pani nagle chce wychodzić!
Nie ma mowy, stać, uprzedzam
 - tutaj tylko ja dowodzę!
Na policję? Proszę pani,
teraz pani przesadziła,
przecież zawsze, babo wstrętna,
dla klientów jestem miła.
***
powiedztowierszem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze. Wulgaryzmy oraz komentarze wyjątkowo obraźliwe będą usuwane.