21 marca 2017

Zapada zmrok [City of Stars]

Dzisiaj coś, czego inspirację stanowiła tegoroczna wygrana Oscarów, czyli "City of Stars". Posłuchajcie oryginału, albo jakże niesamowitego wykonania piosenki przez Studio Accantus 
(KLIK ), a potem zanućcie sobie poniższy tekst do tej melodii. Gwarantuję, że owa szybko Wam wpadnie do głowy... a, co gorsza - jak widać na moim przykładzie - ciężko będzie ją z niej wyrzucić. ;)

----
zapada zmrok
tylko jedna błyszczy skra
gdzieś blisko mnie
może noc mi daje znak

ten blask
w tę złotą noc uśmiecha się księżyca nów
a niebo z gwiazd
słyszy oddech mych najskrytszych snów

zapada zmrok
i całe miasto tonie w łzach
już wiem czym jest
to czego dzisiaj szukam i co znaleźć mam

 - mój sen:  uczucie które przetrwa aż po grób

gdzie Ty
gdzie ja
bez słów
bez tchu

gdy oczy spotkają się
na chwilę lub dwie
 - dopóki serca nasze biją

gdy ujrzę blask w oczach Twych
 - mój sen spełni się

bo kiedy dotykasz mnie
przeszywa mnie dreszcz
a w środku pędzi jak szalone
rat-tat-tat  - lecz niech gna,
niech ta chwila wciąż trwa.

Zapada zmrok
nad miastem księżyc znowu lśni
I tylko ja
czekam aż spełni mi sny.



***

powiedztowierszem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze. Wulgaryzmy oraz komentarze wyjątkowo obraźliwe będą usuwane.