10 lutego 2016

Chcę być Twoją Walentynką

Chcę być Twoją Walentynką
i dla Ciebie wiersze pisać,
chcę utulać Cię słowami,
kiedy zechcesz - proszę, czytaj.

W inwokacji Cię dziś ujmę,
jutro zamknę w metaforach,
będziesz moją wierszy muzą,
to dla Ciebie spłyną słowa...

Wiatr nam chłodny czoła muśnie,
śnieg wspomnienia nam przywoła,
w białym puchu z Tobą usnę,
póki dzień nas nie zawoła.

A nad rankiem, swymi dłońmi
moje zmarszczki zbudzisz ciepłem
i ogrzejesz, tak jak kiedyś,
gdy oddałeś mi swe serce.

Więc chodź, miły, do mnie teraz,
i wejdź między wiersza wersy
ja napiszę Ci poemat
świat się znowu stanie lepszy...

Twoje ręce, moje słowa,
nie potrzeba będzie więcej,
w Walentynki, i w dzień każdy-
póki nasze biją serca.




***
powiedztowierszem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze. Wulgaryzmy oraz komentarze wyjątkowo obraźliwe będą usuwane.